Search

אין סיבה להוסיף סכמה מסוג ארגון (Organization) בכל עמוד

עד לא מזמן הייתי מטמיע סכמה (Schema) מסוג ״ארגון״ או Organization בלעז בכל עמוד ועמוד בסאבי בלוג. שום דבר מיוחד, המון אנשים עושים זאת ואין זה פוגע באתר בשום צורה.

אך נתקלתי בוידאו לא מזמן שם John Mueller נשאל לגבי נושא זה בו בעל אתר כלשהו שאל היכן בדיוק יש להטמיע את אותה סכמה. כתגובה, Mueller הסביר וענה כי אין זה משנה במיוחד היכן אתם מטמיעים סכמה זו כל עוד היא אינה מופיעה בכל עמוד ועמוד באתר שלכם.

בהתאם לסוג האתר, ייתכן ומקומה של סכמה מסוג Organization יהיה בעמוד הבית, ולפעמים מקומה בעמוד צור קשר של האתר. אך אם היא נמצאית במקומות אחרים אין זה משנה לגוגל בשום צורה.

Mueller מתייעץ (יחד עם מספר אנשי SEO) ויחד הם מגיעים למסקנה כי אין צורך שסכמה מסוג ארגון להופיע בכל עמוד ועמוד באתר שלכם כפי שרבים מבצעים (וכפי שאני ביצעתי בסאבי בלוג ובאתרים של לקוחותיי).

בוידאו הבא תמצאו את השאלה והתשובה שג׳ון ענה (מתחיל בשנייה 51:36):

אז אם נתמצת את התשובה של Meuller היא משהו בסגנון הבא:

״ככל שאני יודע רק בעמוד הבית… אין זה משנה לנו יותר מדי מכיוון ואנו מצפים לראות סכמה זו בעמוד הבית או בעמוד צור קשר, אך אם נראה סכמה זו בעמודים אחרים זה ממש לא משנה לנו.״

 

רועי יוסף
רועי יוסף

מפתח אתרים ותבניות וורדפרס יעודייות על בסיס עיצוב. אוהב טיפוגרפיה, צבעים ומה שבינהם ומכוון לספק אתרים רספונסיבים עם ביצועים גבוהים, מותאמים למנועי חיפוש ובעלי קוד ולידי, סמנטי ונקי.

2 תגובות...
  • adiel bm 17 יולי 2020, 9:44

    קצת בעיה למי שמוסיף את זה באמצעות Yoast SEO, הוא פשוט מוסיף אותו בכל עמוד..

    • רועי יוסף 18 יולי 2020, 17:39

      אל תתן לזה להדאיג אותך יותר מדי… לא תפגע מזה בשום צורה.

תגובה חדשה

Up!
לבלוג