מדריך שימוש בתוסף WordPress SEO by Yoast – חלק א׳

הקדמה – התוסף WordPress SEO by Yoast.

התוסף WordPress SEO by Yoast הוא הנפוץ ביותר שקיים לקידום ואופטימיזציה של אתרי וורדפרס במנועי חיפוש. עם מעל לחמישה מיליון התקנות אקטיביות ודירוג ממוצע של 4.9 במאגר התוספים של וורדפרס, צפוי שכאשר תחפשו בגוגל WordPress SEO תוסף זה יופיע במקום הראשון.

עם זאת לתוסף זה קיימות הגדרות רבות היכולות להרתיע אנשים ובמיוחד מתחילים מלהשתמש בו (או להשתמש בו נכון). במדריך זה ניתן מבט ונראה כיצד להשתמש בתוסף Wordpress SEO by Yoast משלב ההגדרות ועד לשימוש היומיומי.
ניתן לחלק את הגדרות התוסף לשני חלקים – הגדרות גלובליות אשר משפיעות על האתר כולו והגדרות מקומיות המשפיעות על עמוד או פוסט ספציפי. (הגדרות מקומיות ניתנות לשינוי מתוך הפוסט, העמוד, סוג התוכן המותאם וכו׳…)

חלק זה יתמקד בהגדרות הגלובליות של התוסף, נוודא תחילה כי האתר שלנו יופיע כראוי במנועי חיפוש, ובחלק ב׳ הבא עלינו לטובה נפרט על ההגדרות המקומיות (ההגדרות הלוקאליות לכל עמוד).

לפני שנתחיל, חשוב לציין כי ההגדרות במדריך זה הינם בגדר המלצה בלבד ולא בהכרח מתאימות לאתר הוורדפרס שלכם, אם אינכם סגורים על הגדרה מסויימת, התייעצו עם איש SEO או שאלו אותנו בתגובות בתחתית הפוסט… נשמח לייעץ! 🙂

הפעולות במדריך זה הן חלק בלתי נפרד מתהליך ה On-Page SEO ואופטימיזציה לתוכן באתרים.


1. הגדרות כלליות – General

במידה והתקנתם את התוסף ישנו אייקון בממשק הניהול של וורדפרס הנקרא SEO. לחיצה עליו תוביל אתכם למסך ההגדרות הכלליות אשר מחולק לשלוש לשוניות:

לוח בקרה – Dashboard

אין הרבה מה לומר על מסך זה, הוא מאפשר לכם להפעיל את אשף ההגדרות האוטומטי של Yoast בו תוכלו להעזר בכדי להגדיר את התוסף (אך אנחנו פה בכדי להגדיר את התוסף בעצמינו כמובן 🙂 ).

כמו כן ניתן לראות במסך זה הודעות לייעול ובעיות/התראות שהתוסף מוצא (אם מוצא) בהן עליכם לטפל. לדוגמה, במקרה וישנן בעיות מיוחדות המונעות ממננועי החיפוש לאנדקס את האתר.

מאפיינים – Features

לתוסף ישנם לא מעט פיטצ׳רים המגיעים איתו, ניתן לבטל או להפעיל את חלקם בעמוד זה לשיקולכם (אין מה להתקע על חלק זה באופן כללי):

מאפיינים - WordPress SEO by Yoast

נסביר על חלק מהאפשרויות במסך זה

1. ניתוח SEO או SEO Analysis – אפשרות זו מאד שימושית ומציגה הצעות לשיפור התוכן שלכם בהתאם למילת המפתח (עליה נדבר בהמשך) שבחרתם, וזאת בהגדרות המקומיות של כל עמוד ועמוד.

2. ניתוח קריאות / Readability Analysis – אפשרות זו מציגה הצעות לשיפור מבנה הפוסט / העמוד כמו גם הצעות לגבי הניראות שלו. לדוגמה, מצבים בהם פסקאות מסויימות ארוכות מדי, משפטים ארוכים מדי, או שיפורים ברמת מילות קישור. לצערינו עברית אינה אחת מהשפות הנתמכות לאנליזה זו אלא רק אנגלית, גרמנית, הולנדית, צרפתית, ספרדית ואיטלקית.

3. מפות אתר / XML Sitemaps – יצירת מפת אתר היא חלק מתהליך האופטימיזציה של אתר וורדפרס למנועי חיפוש. היא מספקת מעין ״מפת דרכים״ למנועי חיפוש, מכוונת אותם לסרוק את האתר שלכם והיא הדרך הפשוטה ביותר לדווח להם על שינויים בתוכן האתר שלכם.

אז אופציה זו מאפשרת שימוש ב XML Sitemaps.  וודאו כי תיבה זו מסומנת וזכרו לאמת את כתובת מפת האתר שלכם עם כלי מנהלי האתרים של גוגל. ניתן לקבל את הכתובת של מפת האתר באמצעות לחיצה על סימן השאלה ליד הכפתור "XML Sitemap״. על הדרך וודאו שאין תוסף אחר המוסיף גם הוא מפת אתר כלשהי, זה יכול לבלבל את מנועי החיפוש.

הבחירה אילו סוגי תוכן יופיעו במפת האתר מוגדרת תחת Search Apperance עליהם נדבר מאוחר יותר. נכתב גם פוסט  המסביר על מפת אתר (Sitemap) בהרחבה.

4. Security: no advanced settings for authors – אפשרות זו נועדה בעיקר לאתרים בעלי מספר כותבים או מחברים. כברירת מחדל – רק משתמשים בעלי הרשאות עורך או מנהל יכולים להסיר פוסטים ועמודים ממנועי החיפוש ולשנות את תגית הקנונית (Canonical Tag). אם תכבו אופציה זו תאפשרו לכל המשתמשים לשחק עם הגדרות אלו.

כלי מנהלי אתרים – Webmaster Tools

כלי מנהלי אתרים - וורדפרס SEO & Yoast

במידה ואתם רשומים לאחד או יותר מכלי מנהלי האתרים, ניתן למלא שדות אלו בכדי לאמת כלים אלו מול אתר הוורדפרס שלכם. כלים אלו מספקים מידע על התעבורה באתר ממנועי חיפוש שונים. התעלמו מחלק זה במידה וביצעתם אימות לאתר בדרך אחרת. נציין כי אין זו חובה כלל למלא חלק זה.

במידה וביצעתם אימות לאתר מול גוגל, תוכלו לראות נתונים לגבי בעיות אינדוקס תחת מסך ה Search Console בתוסף Yoast עליו נדבר בקצאה בהמשך המדריך.


2. נראות במנועי חיפוש – Search Appearance

במסך זה ישנן שבע לשוניות וכולן אחראיות על נראות האתר בגוגל ומנועי החיפוש השונים. בואו נסביר על כל אחת מהאפשרויות:

א. כללי – General

הגדרות כלליות - WordPress SEO

# חייב שכתוב מחדש של הכותרות – Force rewrite titles

על מנת להציג כותרות SEO לפוסטים ועמודים התוסף משתמש בפונקציה wp_title. תבניות מסויימות משתמשות בפונקציה אחרת על מנת להציג את הכותרות ומאז וורדפרס 4.1 ישנה תמיכה בתגיות title דינמיות. כאשר קיימת תמיכה בכותרות דינמיות לא תראו כלל אפשרות זו.

נוסיף ונאמר כי אפשרות זה יכולה להאט משמעותית את האתר שלכם ועליכם להמנע משימוש בה. עוד מידע על כותרות דינמיות ובכלל על בעיות בתגית ה title עם Yoast תמצאו במאמר כיצד לתקן בעיות עם תגית ה Title ב WordPress SEO by Yoast.

# מפריד כותרת – Title Separator

בחלק זה ניתן לבחור את המפריד בין הכותרת לשם האתר בתוצאות החיפוש, זוהי הגדרה קוסמטית בלבד ונתונה לשיקולכם.

# עמוד הבית – Homepage

חלק זה מתייחס לכותרת ולתיאור של דף הבית. בחרו כותרת קצרה אך ״חזקה״ ובעלת מילים וביטויים שמתמצתים דף זה. ניתן להוסיף לפני (או אחרי) את המשתנה %%sitename%% אשר יכניס בצורה אוטומטית את שם האתר.

שימו לב – במידה ובהגדרות הקריאה של וורדפרס עמוד הבית הינו עמוד סטטי, לא תראו אפשרות זו. במקרה זה קביעת הכותרת והתיאור לעמוד הבית תתבצע דרך ההגדרות המקומיות של עמוד הבית עצמו.

הכותרת אמורה להראות בסגנון הזה: %%sitename%% | המילים החזקות שבחרתם, או הפוך כאשר שם האתר מופיע בסוף הכותרת. יש להוסיף את מפריד הכותרת בינהם ולשים לב שמספר האותיות בכותרת אינו מעל 70 תווים, אחרת הכותרת תחתך בתוצאות החיפוש של גוגל.

תיאור הדף אמור להיות מורכב גם כן ממילים וביטויים משכנעים ה״מוכרים״ לגולשים את דף הבית שלכם. שמרו שמספר האותיות בחלק זה יהיה לא יותר מ 160-155 תווים, מעבר לכך זה ייחתך בתוצאות החיפוש.

מנגנון ונוחות השימוש במשתנים שודרג בגירסאות החדשות של Yoast. במקום לכתוב אותם ידנית, ניתן להוסיף משתנים אלו באמצעות לחיצה על הכפתור ״Insert snippet variable״.

# גרף הידע ו-Schema.org – בלועזית Knowledge Graph

זהו חלק המיועד ל Google’s Knowledge Graph. ישנה אפשרות בחירה בין ארגון או אדם ומידע זה יופיע פוטננציאלית (בהתאם להחלטת גוגל) לצד תוצאות החיפוש בגוגל.

עוד מידע על סכמה (Schema) תמצאו בפוסט הוספת סכמה וננתונים מובנים באתרי וורדפרס.

ב. סוגי תוכן – Content Types

סוגי תוכן - Yoast SEO

במסך זה יוצגו לפניכם כל סוגי התוכן באתר הוורדפרס שלכם. בסוגי תוכן אנו מתכוונים לפוסטים, עמודים, סוגי תוכן מותאמים שקיימים באתר ואף עמודי הארכיון עבור אותם סוגי תוכן מותאמים במידה ומוגדרים ככאלו שתומכים בעמודי ארכיון.

אם אינכם רואים את האפשרות של עמוד הארכיון עבור סוג תוכן מסויים שיצרתם וודאו כי האפשרות 'has_archive' => true קיימת בקוד של יצירת סוג התוכן.

לכל אחד מאותם סוגי תוכן ישנן מספר אפשרויות:

1. תוכלו לבחור האם להציג אותו בתוצאות החיפוש של גוגל. במידה ותבחרו לא להציגו – התוסף Yoast יוסיף את התגית noindex עבור אותו סוג תוכן ומכאן שמנועי החיפוש לא יציגו עמוד/פוסט זה. כמו כן, הבחירה לא להציגו תסיר את אותו סוג תוכן בצורה אוטומטית ממפת האתר (Sitemap) ללא צורך בהתערבות נוספת מצידכם.

2. תוכלו לבחור האם להציג את התאריך בתצוגה המקדימה של Yoast עבור אותו סוג תוכן. חשוב לציין כי לאפשרות זו השפעה אך ורק על התצוגה המקדימה של Yoast ואינה משפיעה על האם גוגל תציג את התאריך בתוצאות החיפוש או לא.

3. תוכלו לבחור האם להציג את ההגדרות הלוקאליות (המקומיות) של Yoast עבור אותו סוג תוכן ספציפי. אני מניח שרובכם תרצו להפעיל אפשרות זו על מנת להבין בצורה נוחה כיצד ייראה אותו העמוד או סוג התוכן בתוצאות החיפוש של גוגל.

מעבר לשלוש אפשרויות אלו – יש באפשרותכם לקבוע את מבנה הכותרת ואת מבנה תיאור העמוד/הפוסט לכל אחד מסוגי התוכן וזאת באמצעות משתנים ש Yoast מספקת לנו. לחיצה על ״Insert Snippet Variable" תציג חלון בו נמצאים המשתנים האפשריים כפי שציינו קודם לכן.

מנועי חיפוש (וגם בני אדם) שמים לב ודגש על תחילת הכותרת, לכן רצוי כי הנושא של אותו פוסט/עמוד יהיה בתחילת הכותרת, רצוי גם להוסיף את שם האתר בסוף הכותרת כך שגולשים יתחילו לזהות את המיתוג שלכם בתוצאות החיפוש ואט אט תכנסו להם לתודעה…

ג. מדיה –  Media

כאשר אתם מעלים תמונה או וידאו לאתר וורדפרס, היא יוצרת attachment url, או בעצם כתובת עבור כל מדיה שתעלו. אם תגשו לאותה כתובת תגלו כי במרבית המקרים העמוד די ריק. אם אינכם משתמשים בכתובות אלו נכון יהיו להפנות אותן לפוסט או לעמוד המקורי המכיל אותן. זאת ניתן לעשות באמצעות האפשרות במסך זה.

עוד על הפנית עמודי attachments תמצאו במאמר הפניית עמודי attachments לפוסט האב.

מדיה - Yoast SEO

ד. טקסנומיות – Taxonomies

לוורדפרס שתי טקסונומיות המגיעות כברירת מחדל – קטגוריות ותגיות. בהתאם להגדרות התבנית שלכם, ייתכן ותמצאו טקסונומיות נוספות בחלק זה. הגדרות ברירת המחדל מספקות במקרה זה כך שאין יותר מדי מה לעשות בחלק זה.

עם זאת, נכון יהיה לסמן noindex על תגיות במידה ואינכם משתמשים בהן, פעולה זו יכולה למנוע מצב של תוכן כפול במידה וישנן קטגוריות ותגיות בעלות שם זהה לצורך העניין. כנ״ל לגבי הטקסונומיה Format האחראית על אותן Post Formats שקיימות במידה והתבנית שלכם תומכת בהן.

ניתן להכניס את הכותרות והתיאור לטקסונומיות גם ברמה במקומית ואלו ידרסו את ההגדרה הגלובאלית.

במסך זה תמצאו גם את האפשרות להסיר את ״כתובת הבסיס״ (Prefix) לקטגוריות מכתובת ה URL, וזו נמצאת תחת הסר את קידומת הקטגוריות. לקטגוריות בוורדפרס אם אינכם יודעים ישנה כתובת בסיס שניתן להגדירה תחת הגדרות > מבנה קישורים

אם ברצונכם שבסיס כתובת זה לא יופיע (עבור קטגוריות בלבד) ניתן לעשות זאת על ידי ביטול אפשרות זו. אני ממליץ להסיר את הקידומת עבור קטגוריות. לעוד פרטים תנו מבט בפוסט אופטימיזציה לקטגוריות בוורדפרס לטובת SEO.

ה. ארכיונים – Archives

מעבר להגדרה של הכותרות לדפי הארכיון השונים, נשארת השאלה אילו מדפי הארכיון נאפשר לאנדקס ואילו לא. וורדפרס מגיעה כברירת מחדל עם מספר דפי ארכיון אך לא כולם אמורים להיות מאונדקסים.

  • הגדרת ארכיוני מחברים – אם האתרֿ שלכם מכיל מחבר אחד בלבד, יש לכבות אפשרות זו.
  • הגדרת ארכיוני תאריכים – הגדרה זו אינה מספקת מידע חשוב למנועי חיפוש, ניתן לכבותה.
  • דפי חיפוש ודפי 404 – דפים אלו לא יופיעו במנועי חיפוש כברירת מחדל, אך הגדירו את הכותרות לשדות אלו.

הכותרות המומלצות במידה והאפשרויות פעילות הן:

ארכיוני מחברים%%name%%, כותב ב %%sitename%%
ארכיוני תאריכים – %%date%% %%page%% %%sep%% %%sitename%%
דפי חיפושחיפשתם %%searchphrase%% %%page%% %%sep%% %%sitename%%
עמודי 404העמוד לא נמצא %%sep%% %%sitename%%

הכותרות המומלצות שהצגתי הן דוגמה לשימוש במשתנים ב Yoast בגירסה הנמוכה מגירסה 7.7, אך באותה מידה אתם יכולים להשתמש במשתנים אלו בגירסה הנוכחית. עדיין – אם תעתיקו את הכותרות המומלצות שציינתי להגדרות התוסף הוא יידע לזהות אותן.

ו. פירורי לחם – BreadCrumbs

נתיב הניווט או נתיב פירורי הלחם מציג את ההיררכיה עבור התוכן בו צופה הגולש כרגע ובדרך כלל מופיע מעל התוכן עצמו.

מעבר לכך שנתיב זה נוח ומשמש ככלי ניווט נוסף עבור הגולשים באתר, מנועי חיפוש גם כן נעזרים בו על מנת להבין את מבנה האתר שלכם בצורה טובה יותר. נתיב זה אף יופיע בתוצאות החיפוש במקום ה URL עצמו כאשר מוגדר כראוי (ולפי שיקולה של גוגל). בלשונית זו ניתן גם לקבוע את הנראות של נתיב הניווט.

הוספת פירורי לחם היא אופציונלית ונתונה לשיקול דעתכם, אך שימו לב כי הפעלת אפשרות זו אינה מוסיפה את פירורי הלחם בפועל באתר שלכם. במידה והחלטתם להשתמש באותם פירורי לחם עליכם להוסיף אלו באמצעות קוד למיקום הרלוונטי בקבצי התבנית שלכם.

הנה מאמר מפורט המסביר מדוע כדאי להשתמש בפירורי לחם וכיצד להוסיף אותם באתרי וורדפרס. עם זאת – נציג את הפונקציה המאפשרת להציג את פירורי הלחם של Yoast:

if ( function_exists( 'yoast_breadcrumb' ) ) {
	yoast_breadcrumb();
}

במידה ואתם משתמשים בטקסונומיות כלשהן והפוסטים שלכם מחולקים על פי אותן טקסונומיות ולא לפי קטגוריות, תופיע לכם האפשרות לקבוע כי אותם פירורי לחם יעבדו לפי טקסונומיות אלו.

ז. פיד RSS

בחלק זה תוכלו להוסיף תוכן אשר יופיע בתחילתו ובסופו של הפוסט כאשר הוא מגיע דרך RSS. ניתן להשתמש במשתנים כאוות נפשכם אך ברירת המחדל מספיקה בהחלט.


3. קונסולת החיפוש – Google Search Console

חלק זה כבר אינו רלוונטי מכיוון וגוגל חסמו אפשרות זו.

קונסולת החיפוש מאפשרת לכם לעקוב אחר כיצד גוגל מאנדקסת את אתר הוורדפרס שלכם. היא מאפשרת אף לראות את שגיאות הסריקה של גוגל באתר ובעיות נוספות דרך לוח הבקרה של וורדפרס.

אמנם ניתן לראות את רוב הבעיות דרך כלי מנהלי האתרים של גוגל אך פונקציה זו יכולה להיות נוחה ושימושית לחלקכם. אין הרבה מה להרחיב מעבר לכך על חלק זה בהגדרות של Yoast אך כמובן שבכדי להשתמש בו את צריכים חשבון בגוגל.


4. חברתי – Social

הגדרת רשתות חברתיות. זהו חלק חשוב שרצוי למלא כראוי מאחר ורשתות חברתיות הן בעלות ערך בימינו מבחינת קידומית. גם אם בצורה עקיפה, רשתות חברתיות מנתבות תנועה רבה לאתר שלכם. אפשרות זו תוסיף קישורים אלו כסכמה (Schema) באתר שלכם תאפשר למנועי חיפוש לדעת על הרשתות החברתיות המקושרות לאתר הוורדפרס שלכם.

חשבונות – Accounts

בלשונית חשבונות ינתן להגדיר את הקישורים לרשתות החברתיות של הארגון שלכם.

הגדרת רשתות חברתיות - Yoast SEO

שימו לב כי הלשונית חשבונות תהיה ריקה במידה ובחרתם ״אדם״ ולא ״ארגון״ תחת אפשרות גרף הידע עליה דיברנו קודם לכן.

כל שנדרש לעשות הוא להכניס את הקישורים לדפים שלכם עבור כל אחת מהרשתות השונות ועל ידי כך לסמן לגוגל כי אלו הדפים השייכים לאתר שלכם, במקרים מסויימים גוגל תראה קישורים אלו לצד תוצאות החיפוש כאשר מישהו יחפש את שם החברה שלכם.

פייסבוק, טוויטר פינטרסט – Facebook, Twitter, Pinterest

לשוניות אלו קיימות בעיקר בכדי לוודא שהתוכן שלכם מוצג כראוי כאשר הוא מופיע/משותף ברשתות החברתיות השונות.

  • פייסבוק – סמנו את תיבת ״הוסף תגיות Open Graph״. סימון תיבה זו יאפשר לכם להגדיר את הכותרת והתיאור שיופיעו כאשר תשתפו את האתר בפייסבוק. מעבר לכך, ישנה אפשרות לספק תמונה (מינימום 200px X 200px) שתצורף בשיתוף במידה ולא קיימת כזו לעמוד/פוסט אותו אתם משתפים. במידה ויש לכם דף פייסבוק ניתן להוסיף את עצמכם כמנהל פייסבוק ולקשר את האתר לפייסבוק Insights.
  • טוויטר – בחרו את הגדרת כרטיס טוויטר במידה ויש לכם חשבון טוויטר, אני ממליץ על ״תקציר עם תמונה גדולה״.
  • פינטרסט – ניתן לאמת את האתר שלכם מול פינטרסט על ידי הוספת המטא תג שפינטרסט מספקת.

6. כלים – Tools

ישנם מספר כלים אשר יכולים להקל עליכם במעבר ל WordPress SEO by Yoast.

  • ייבוא וייצוא – מאפשר לייבא הגדרות מתוסף SEO אחר במידה ועברתם מתוסף זה לתוסף של Yoast. ניתן גם לייצא את הגדרות התוסף לאתר וורדפרס אחר או פשוט לגבות את הגדרות התוסף.
  • עריכת קבצים – מאפשר עריכת קבצים חשובים כגון robots.txt ו htaccess. אין לגעת בקבצים אלו אם אינכם יודעים מה בדיוק אתם עושים, הגדרות לא נכונות יכולות להפיל את האתר שלכם או להסיר אותו לגמרי מתוצאות חיפוש.
  • עריכה קבוצתית – מאפשר לערוך את הכותרות והתיאור של הפוסטים כקבוצה ולא בנפרד. נורא נוח כאשר אתם מתקינים את התוסף באתר בו קיים כבר תוכן. אפשרות מאד נחמדה שהרבה לא מודעים אליה!!!

לסיכום

התוסף WordPress SEO by Yoast הוא תוסף מאד עוצמתי. הוא מאפשר לכם לשלוט כמעט על כל אספקט הרלוונטי למנועי החיפוש ולנראות אתר הוורדפרס שלכם בגוגל, מקביעת הפורמט של הכותרות והתגיות, לחוקי האינדוקס והכתובות הקנוניות ישנם מעט מאד דברים עליהם לא תהיה לכם שליטה.

נאמר בנוסף כי אם אינכם מוצאים את הפתרון המבוקש דרך התוסף עצמו, באפשרותכם להשתמש ולעבוד עם ה API של התוסף המספר המון הוקים על מנת לבצע מודיפיקציה לתוסף באמצעות קוד.

השימוש בתוסף אינו יעיף אתכם אוטומטית למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, אך שימוש נכון בזה הוא בהחלט צעד בדרך לשם ויחסוך לכם לא מעט עבודת אופטימיזציה ו On-Page SEO.

אז אני מקווה שמדריך זה שפך קצת אור על הגדרות התוסף WordPress SEO by Yoast ועל הדרך הנכונה להשתמש בו. בחלקו השני של המאמר על WordPress SEO by Yoast אתמקד בהגדרות המקומיות של התוסף, אלו הקיימות בכל פוסט / עמוד וכו׳… כתמיד אשמח לתגובות 🙂

 

רועי יוסף
רועי יוסף

מפתח וורדפרס, מאמין ביצירת הזדמנויות לעסקים קטנים, סטארטאפים נועזים ואנשים עצמאים לשנות את העולם. אוהב טיפוגרפיה, צבעים וכל מה שבינהם ומכוון לספק אתרי וורדפרס עם ביצועים גבוהים, תמיכה בכל הדפדפנים, בעלי קוד ולידי, סמנטי ונקי.

27תגובות...
  • aphrawdiet.com 2 באוקטובר 2015, 22:48

    אליפות של מאמר… סוף סוף מישהו מרים את הכפפה וסוקר בצורה מקצועית את כל היכולות של הכלי המדהים הזה… תודה רועי!

  • דליה 18 באוקטובר 2015, 0:05

    תודה על חלק ראשון
    מדריך שימוש בתוסף WordPress SEO by Yoast – חלק ב' היכן הוא?

    • רועי יוסף 18 באוקטובר 2015, 0:49

      על לא דבר דליה,
      חלק ב׳ של המאמר עדיין לא נכתב, את מוזמנת להרשם לרשימת התפוצה או לעקוב אחריי בפייסבוק בכדי לקבל התראה כשהפוסט יפורסם…

  • חדש בוורדפרס 27 בינואר 2016, 0:31

    כל הכבוד על המאמר!
    בדרך לחלק השני ☺

  • אלי 6 בפברואר 2016, 22:07

    מאמר יפה, תודה!

  • קובי 14 במאי 2016, 22:55

    אחלה מאמר.
    יחד עם זאת, איך מוסיפים את הקוד של גוגל אנליטיקס דרך התוסף Yoast

    קובי

    • גילי ברוך 26 בספטמבר 2017, 23:09

      מצטרפת לשאלה – האם זה לפי עמוד או מוגדר דרך הגדרות התוסף?

      • רועי יוסף 27 בספטמבר 2017, 4:11

        אין דרך להוסיף את גוגל אנליטיקס דרך Yoast

  • יהב ממן 27 בספטמבר 2016, 14:46

    היי, תודה על המאמר הנפלא, האמת ה- YOAST השתנה מאז פרסמת את הכתבה הזו.
    רציתי לשאול מה בנוגע לגלריות וארכיון סוגי פוסטים?

    צירפתי תמונה
    http://image.prntscr.com/image/2dde3e465bbc4205af5d5c37db304e07.png

    תודה 🙂

    • רועי יוסף 27 בספטמבר 2016, 16:18

      תודה 🙂
      לגבי ארכיון סוגי פוסטים – רלוונטי רק במידה ויש לך סוגי תוכן מותאמים (Custom Post Types). במידה ויש אתה יכול לסמן את הארכיון כ noindex אך וודא שסוג התוכן עצמו (באותו דף למעלה) מסומן כ index. לגבי גלריות איני רואה סיבה לבצע עליהן index (במקרה שלי בכל אופן) אך לשיקולך..

      • יהב ממן 27 בספטמבר 2016, 18:48

        תודה רבה 🙂
        מה הסיכוי שתרענן לחברים, PrtScn מהגירסא החדשה?

  • טלי 18 בינואר 2017, 8:55

    היי,
    שאלה:
    איך מוחקים דפי מוצר ( מוצרים שכבר לא נמצאים במלאי שלנו ) בוורדפרס מבלי לקבל לינק שבור? אני כבר משתגעת! אשמח מאוד אם תענו
    תודה,
    טלי

  • טל זוילי 9 באפריל 2017, 16:48

    אהלן,
    נתקלתי במאמר שלך על SEO YAOST ורציתי לדעת איך אצלך זה מופיע הכל בעברית, כי אצלי זה באנגלית, עם תמיכה קלה בעברית. לא מצליח לראות את זה הכל בעברית כמו אצלך.

  • רחל 27 באפריל 2017, 19:00

    איך ניתן להתקין עברית עבור התוסף?

    • רועי יוסף 20 בספטמבר 2018, 23:08

      היי רחל, תגובה קצת מאוחרת אך העברית בתוסף תלויה באחוז שהוא תורגם. ברגע שיהיה תרגום תקין למעל מ 90% מהתוסף נראה אותו בעברית בממשק הניהול של וורדפרס. ניתן כמובן לעזור בתהליך התרגום בקישור הבא –

      https://translate.wordpress.org

      בכדי לעזור בתהליך דרוש חשבון ב wordpress.com…

  • דוד 22 במאי 2018, 13:00

    היי, מישהו מצא פיתרון להציג עברית בתוסף? הוורדפרס שלי בעברית חוץ מהתוסף הזה..

    תודה מראש!

  • שלומי 25 בספטמבר 2018, 0:44

    היי.
    תיאור המטא שלי הוא בעברית עם כמה מילים באנגלית ולכן הוא מוצג דרך התוסף בצורה מבולבלת.
    האם זה יסתדר בגוגל? כנ"ל לגבי הכותרת

    • רועי יוסף 25 בספטמבר 2018, 0:48

      היי שלומי,

      התוסף אמור להראות את הכותרת כראוי גם אם ישנן מילים באנגלית ובעברית יחד. אני משתמש בשילוב שתי השפות רבות בבלוג זה והוא מציג אותן כראוי. האם התקנת הוורדפרס שלך היא בעברית או באנגלית?

  • ירדן ירחי 16 ביולי 2019, 14:13

    כשמנסה לאמת את זיהוי האתר שלי בגוגל מקבלת את ההודעה – We weren't able to verify your property. מה המשמעות של זה ואיך אפשר לפתור את הבעיה?

    תודה רבה! אחלה מאמר!

    • רועי יוסף 16 ביולי 2019, 16:08

      היי ירדן,

      באיזו דרך את/ה מנסה לאמת את האתר?

  • ירדן 17 ביולי 2019, 9:42

    דרך הכלי היעודי של גוגל…

השאירו תגובה

פעימות
Up!