Search

קישורים פנימיים וחשיבותם לקידום האתר ו SEO

אני מאד מתעניין בעולם קידום האתרים ומגלה דברים חדשים בנושא כל הזמן. אם לומר את האמת, אני מתחיל לחשוב שאם לא הייתי עסוק בפיתוח וורדפרס, כנראה שהעיסוק המרכזי שלי היה קידום אתרים בגוגל ואופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תחום מרתק ואני מוצא עצמי לומד ומיישם תובנותיי בנושא בסאבי בלוג אותו אני מקדם בעצמי.

אז כבר מספר שנים שאני כותב מאמרים בסאבי בלוג. עם זאת, רק לאחר תקופה ארוכה מהרגע בו הגיח הפוסט הראשון, שמתי לב כי מתחילה להיווצר מעין קורלציה בין הפוסטים. פוסט חדש הכיל בתוכו נושא/ים עליהם כבר כתבתי בעבר, ולכן דרש, באופן מאד טבעי אני חייב לציין, קישור לעמוד המדבר על אותו נושא.

ככל שהרבתי לכתוב הרגשתי כי נוצרת ומתפתחת רשת קטנה של אינפורמציה המקושרת באמצעות קישורים פנימיים והופכת לרחבה, יציבה וקוהרנטית יותר עם הזמן. ראיתי גם את העליות בדירוג ובמיקומים בחיפוש האורגני שלא איחרו לבוא יחד עם SEO טכני נכון ויישום תהליכי On-Page SEO שביצעתי.

כאמור בפוסט על On-Page SEO אליו קישרתי בפיסקה הקודמת, חלק מתהליך זה הינו מבנה ואסטרטגיית קישורים פנימיים נכונה. אמנם אלו לא כמשקל קישורים נכנסים לאתר שלכם, אך עדיין לקישורים אלו השפעה לא קטנה על דירוג האתר שלכם ואין להתעלם מכך.

אוסיף ואומר כי מבנה קישורים פנימיים שאינו נכון יכול חד משמעית לפגוע בדירוג האתר שלכם ולעכב עלייה בתוצאות החיפוש האורגני.

במדריך זה אסביר בהרחבה על קישורים פנימיים והדרך הנכונה להתייחס לאלו מבחינת קידום ו SEO. מעבר לכך, נציג מספר אסטרטגיות קישורים פנימיים בהם תוכלו להשתמש לבחירתכם, וזאת בהתאם לאופי האתר שלכם. בואו נתחיל…

מהם קישורים פנימיים ומדוע הם חשובים?

במקרה ואתם צריכים רענון על מהם קישורים פנימיים, נסביר ונאמר כי קישור פנימי הוא קישור המצביע לעמוד אחר הנמצא באותו דומיין. במילים אחרות, קישור הנמצא ב example.co.il/about ומצביע ל example.co.il/contact הוא קישור פנימי, ולעומתו קישור שיצביע לothersite.co.il הוא קישור יוצא ואני מניח שזה ברור לכולכם.

קישורים פנימיים מעבירים ״כח״ (ערך קידומי) וגם קונטקס באמצעות טקסט העוגן והטקסט שסובב את אותו קישור.

קישורים פנימיים יכולים להיות אבסולוטיים או יחסיים (absolute or relative). קישור אבסולוטי יציג את כתובת ה URL במלואה יחד עם הפרוטוקול והדומיין. קישור יחסי לעומתו אינו מציין מפורשות את הפרוטוקול/הדומיין, דבר המכריח את הדפדפן (ובוטים של מנועי חיפוש) להניח כי מדובר על הדומיין הנוכחי. ברמת ה Markup שני סוגי הקישורים נראים כך:

קישור אבסולוטי:

<a href="http://example.co.il/about-us">Anchor Text</a>

קישור יחסי:

<a href="/about-us">Anchor Text</a>

תפריטים ואלמנטים ניווטים כגון קישורים ב Header וב Footer, פירורי לחם וכדומה מכילים בדרך כלל קישורים פנימיים בלבד ואלו עוזרים ליצור את המבנה ההיררכי של האתר.

ניתן לומר שקישורי ניווט אלו מסייעים בתיעול וניתוב משתמשים מעמוד הבית לעמודי קטגוריות, ומשם לעמודי נחיתה (או לחילופין לעמודי פוסטים אינדיבידואלים), ומשם בחזרה לעמוד הבית.

מבנה קישורים פנימיים באתר עבור SEO
אנו נתמקד במדריך זה באותם קישורים שאינם קישורי ניווט. במילים אחרות, נתמקד באותם קישורים המופיעים בתוכן המרכזי של עמודי האתר שלכם ואינם חלק מתפריט הניווט הראשי, מהסרגל הצידי (Sidebar) או מכל אלמנט ניווטי אחר.

לקישורים פנימיים אלו בהם נתמקד ניתן להתייחס כקישורים פנימיים קונטקסטואלים (Contextual Internal Links) ואלו משרתים מספר מטרות…

המטרה והחשיבות של קישורים פנימיים

ננסה לענות על השאלה ״מה מטרתם של קישורים פנימיים״ במספר נקודות:

  • הם תורמים לחווית המשתמש בכך שהם מקשרים לאינפורמציה חיונית נוספת הרלוונטית לתוכן העמוד.
  • הם מפזרים כח דירוג (Ranking Power) בין עמודים פנימיים באתר.
  • הם מאפשרים לקדם שירותים או מוצרים בתשלום הרלוונטים לקהל המגיע לעמוד.
  • הם משפרים את את הדירוג של מילות מפתח מסוימות.
  • הם עוזרים לגוגל ומנועי החיפוש לסרוק את האתר ביעילות רבה יותר.
  • הם עוזרים למשתמש לנווט באתר.

בדומה להמון גורמים המשפיעים על קידום האתר ו SEO, גם לקישורים פנימיים אפקט כפול על האתר שלכם. הם משפיעים על המדדים והסטטיסטיקות של מעורבות המשתמש בתוכן (Engagement) ומתבטאים בזמן השהייה באתר שלכם, כמות הצפיות בדפים השונים (Page Views) ויחסי המרה (Conversions).

שינוי במדדים אלו יחד עם שיפור חווית המשתמש מובילים לעלייה חיובית בדירוג האתר שלכם ישפרו את מיקום העמודים שלכם בתוצאות החיפוש, ומכאן שקישורים פנימיים עוזרים להגדיל את הטראפיק האורגני לאתר שלכם.

קישורים פנימיים – כללים חשובים

לפני שנראה מספר אסטרטגיות לשיפור הדירוג באמצעות קישורים פנימיים, בואו נוודא כי אנו מבינים את הבסיס. הנה מספר נקודות חשובות שהכרחי כי יהיו במבנה הקישורים הפנימיים של האתר שלכם:

א. שימרו על מבנה אתר רדוד יחסית

האידיאל הוא כי כל עמוד באתר שלכם יהיה נגיש למשתמש במרחק של 2-3 קליקים מעמוד הבית. משתמשים בימינו מאד תובעניים בכל מה שקשור למהירות אתרים, זמן טעינה של עמודים ובאופן כללי בזמן שלוקח להם להשיג את המטרה לשמה באו ולכן עליכם להקל עליהם מבחינה זו.

באתרים מורכבים ניתן להגיע למטרה זו באמצעות שימוש בפירורי לחם, ענני תגיות ואפשרות חיפוש פנימי נוחה באתר. תנו מבט בתמונה הבאה המתארת את מספר הקליקים הדרוש בכדי להגיע להגיע לכל אחד מהעמודים בסאבי בלוג. אמנם זה אינו אתר מורכב, אך שימו לב כי לא נדרש מעבר ל 3 קליקים להגיע לכל אחד מהעמודים באתר.

הנקודה הירוקה הגדולה ביותר (עמוד הבית) מתארת 0 קליקים והנקודה הכחולה הקטנה ביותר מתארת 3 קליקים.

מבנה קישורים פנימיים בסאבי בלוג

מבנה קישורים פנימיים בסאבי בלוג

ב. וודאו כי כל העמודים החשובים מקושרים

מנועי חיפוש מסתמכים על מפת האתר (XML Sitemap) כמו גם על קישורים פנימיים וחיצוניים בכדי לגלות דפים חדשים. מכאן שגם דפים שאינם מקושרים משום מקום (דפים יתומים) יימצאו על ידי מנועי החיפוש בהנחה ואלו נמצאים במפת האתר (אם קיימת).

אך עבור המשתמשים אין זה אפשרי למצוא דפים יתומים אלו מכיוון שאין באתר קישור לאותם דפים יתומים, ניתן לומר שאלו אינם קיימים כלל עבור המשתמשים שאינם מגיעים לדפים אלו דרך החיפוש האורגני.

יהיה נכון להמנע מאותם דפים יתומים, בין אם למחוק אותם (אם אינם שימושיים כמובן) או לקשר אליהם מעמודים אחרים באתר.

יש להוציא ממשוואה זו דפי נחיתה שנוצרו עבור קמפיינים של תשלום לפי קליק (pay-per-click). דפים אלו בדרך כלל מתנהגים כאיזורים  עצמאיים באתר שאינם מקושרים מהתוכן המרכזי ובדרך כלל חסומים לאינדקס.

מבנה אופטימי של אתר בדרך כלל הוא כזה בו כל העמודים החשובים מקושרים ולוקח לא יותר מ 3 קליקים על מנת להגיע לרמה העמוקה ביותר של האתר.

מבנה קישורים פנימיים תקין

דוגמה למבנה קישורים פנימיים שאינו אופטימלי הוא כאשר ישנם עמודים יתומים ואין תבנית קישורים פנימיים עקבית.

מבנה קישורים פנימיים שאינו תקין (דפים יתומים)

ג. שמרו על מספר הגיוני של קישורים בכל עמוד

אך מהו בעצם מספר הגיוני של קישורים? אין חוקים במקרה זה מעבר לעובדה שתמיד אתם צריכים להתייחס אליה והיא חווית המשתמש. אם הקישורים תורמים לחווית המשתמש בסופו של דבר, אין מניעה ואפילו מומלץ כי תציגו אף מאות קישורים בעמוד מסויים.

מבחינת SEO, קחו בחשבון שככל וישנם קישורים פנימיים וחיצוניים רבים יותר בעמוד, כך כח הדירוג או ה Link Equity שכל אחד מהקישורים מעביר לכתובת אליה הוא מצביע נמוך יותר. בכדי להעביר כח דירוג (או בשמו המגוחך ״מיץ קישורים״) גבוה יותר לעמודים מסוימים, יש להקטין את מספר הקישורים היוצאים מהעמוד ממנו אתם מפנים.

האם עליי להוסיף nofollow לקישורים?

באופן כללי, אין סיבה להוסיף NoFollow לקישורים אלא אם אלו קישורים המצביעים לעמודים בהם בוטים של מנועי חיפוש אינם יכולים לעשות שום דבר, למשל עמודי כניסה (Login Links) או קישורים למערכת ניהול כזו או אחרת.

עוד מידע על קישורי NoFollow תמצאו בפוסט על קישורי NoFollow והערך שלהם באסטרטגיות קידום אתרים.

ד. כתבו Anchor Text בצורה טבעית אך השתמשו במילות מפתח

שימוש במילות מפתח רלוונטיות בטקסט העוגן (Anchor Text) של קישורים פנימיים הוא אפשרות נוספת שתוכלו לנצל על מנת לשפר את הדירוג של מילות מפתח. במובן מסוים, קישורים פנימיים הינם כקישורים חיצוניים, כך ששימוש במונחים רלוונטים ב Anchor Texts זו דרך חינמית ופשוטה לחזק רלוונטיות של נושא מסויים.

אך חשוב מאד כי לא תטעו את המשתמשים בבחירת המילים באותם Anchor Texts. אתם בהחלט יכולים להוסיף מילות מפתח אך שמרו על Anchor Texts עניינים וטבעיים, כאלו שמבט עליהם יגרום למשתמש להבין בדיוק על מה העמוד אליו מצביע הקישור מדבר.

נקודה נוספת היא קישורים זהים לאותה כתובת URL. אם ישנם מספר קישורים באותו עמוד המצביעים לאותה כתובת, מנועי חיפוש ייתנו עדיפות גבוהה יותר ל Anchor Text הראשון ביניהם. עליכם לדאוג לשים את מילות המפתח הנכונות בקישור הראשון מבין הקישורים הזהים.

ה. הוסיפו את הקישורים בתוכן המרכזי של האתר

לקישורים המופיעים בתוכן המרכזי של העמוד (קישורים קונטקסטואלים) ישנם ערך גבוה יותר מבחינת SEO לעומת קישורי ניווט המופיעים ב Header של העמוד, ב Footer או ב Sidebar.

מבחינת גוגל, קישורים בתוכן המרכזי מוסיפים מידע חדש וערך עבור המשתמש ולכן הגיוני שיתייחסו לאלו כבעלי ערך רב יותר מקישורי הניווט. אך כמובן שכל מקרה לגופו ולא ניתן לומר כי זה נכון אוניברסלית, עם זאת תצפיות ובדיקות שנעשו מראות כי זה המצב.

שימו לב כי לטקסט הסובב קישור מסויים (Context) המופיע בתוכן המרכזי של העמוד ישנו ערך קידומי לדירוג העמוד אליו אותו קישור מצביע.

ו. שקלו להוסיף אלמנט של מאמרים נוספים בתחתית כל פוסט

אלמנט של מאמרים נוספים (Related Posts) יגדיל אוטומטית את מספר הקישורים הפנימיים בבלוג/אתר שלכם. מעבר להקטנת שיעור הנטישה באתר שלכם, אותם קישורים פנימיים יעזרו למנועי חיפוש (ולמשתמשים) למצוא תוכן ישן יותר באתר שלכם.

אסטרטגיות קישורים פנימיים לקידום האתר

הנה מספר אסטרטגיות בהן אתם יכולים להשתמש לשיפור הקישורים הפנימיים באתר שלכם. קיימות לא מעט אסטרטגיות שונות ונוספות לקישורים פנימיים, אך מבדיקות נראה כי אלו 6 האסטרטגיות להם ההשפעה הרבה ביותר על קידום האתר.

בהתאם לאופי האתר שלכם, באפשרותכם לבחור אסטרטגיה אחת או להשתמש בשילוב של כמה מהן אם לדעתכם יספקו תוצאות טובות יותר.

1. קישורים מעמודים בעלי טראפיק גבוה לעמודי המרה

חברות ועסקים רבים מריצים בלוג בעל מידע שימושי למשתמשים בתחום העיסוק שלהם. רבים מהם גם עושים זאת בצורה מוצלחת והפוסטים שלהם מייצרים טראפיק גבוה ורלוונטי המוביל המון גולשים לאותם פוסטים.

אך פוסטים ברוב המקרים אינם מיועדים לבצע המרות. מדוע לא לנתב את אותם משתמשים מפוסטים בעלי טראפיק גבוה לעמודי נחיתה שעברו אופטימיזציה במיוחד לטובת המרה?

הצטרפו לרשימת התפוצה!

2. הצביעו מעמודים בעלי דירוג גבוה לעמודים עם דירוג נמוך

נאמר שיש לכם בלוג עם המון תוכן שימושי. כפי שאנו יודעים, תוכן שימושי גורר קישורים נכנסים מאתרים אחרים המפנים אליו (Inbound Links). באפשרותכם להשתמש באותו כח דירוג של הפוסטים בבלוג בכדי לקדם עמודים שנמצאים קצת מאחור בתוצאות החיפוש של גוגל, נאמר בעמוד 2 של תוצאות החיפוש בגוגל.

בשפה המקצועית עמודים אלו נקראים "low-hanging fruit pages״. מבחינת SEO, המונח  low-hanging fruits מתייחס לשינויים ושיפורים שניתן ליישם בקלות אך התרומה שלהם לדירוג היא רבה. כמו פירות בשלים וטעימים התלויים נמוך על העץ, ממש בהישג ידכם… 🙂

3. קישורים לדירוג עמודים מרכזיים עבור ביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה

בתרחיש זה, האתר שלכם עבר אופטימיזציה עבור מספר ביטויים מאד תחרותיים שאנשים מרבים להשתמש בהם. ביטויים אלו בדרך כלל בעלי משמעות מאד גנרית, למשל ״קניית נעליים זולות״.

במצב טיפוסי, התוכן של עמוד הבית מוטב (עבר אופטימיזציה) בכדי להיות מדורג גבוה עבור ביטויים אלו, כאשר עמודים אחרים באתר משרתים כעמודים תומכים (auxiliary pages). עמודים אלו עדיין מספקים אינפורמציה חיונית למשתמשים, אך הם אינם אמורים להיות מדורגים גבוה עבור ביטויים בנושא.

במצב זה, על הרוב המוחלט של הקישורים הקונטקסטואלים מאותם עמודים תומכים להצביע לעמוד הבית ועל ה Anchor Text של קישורים אלו להכיל את מילות המפתח אותן אתם מטרגטים. חשוב במקרה זה להשתמש ב Anchor Texts בצורה עקבית, כלומר השתמשו אך ורק בוריאציות ובמילים נרדפות (synonyms) מאותם ביטויים אותם אתם מטרגטים.

במבנה כזה של קישורים פנימיים, ישנם הרבה יותר קישורים שמצביעים לעמוד הבית מאשר לכל אחת מהקטגוריות תחתיו או העמודים בתחתית העץ (bottom level pages). הנה תמונה המתארת מבנה קישורים זה:

דירוג עמודים מרכזיים עבור ביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה - קישורים פנימיים

4. צרו מבנה קישורים פנימי המטרגט ביטויים בעלי נפח חיפושים בינוני

בתרחיש זה אתם מתמקדים בעיקר בביטויים בעלי נפח חיפושים בינוני. במצב טיפוסי, אלו ביטויים בעלי שלוש מילות מפתח עם משמעות ספציפית יותר מהביטוי אותו הצגנו כדוגמה בסעיף הקודם. למשל, ״קניית נעלי אדידס״. אלו בדרך כלל שייכות לקטגוריות מוצרים באתרי E-Commerce או לקטגוריות נושאים בבלוגים וכדומה.

בפועל, כאשר משתמשים בגישה זו, לעמודי הקטגורית באתר תהיה העדיפות הגבוהה ביותר ולכן רוב הקישורים הפנימיים הקונטקסטואלים יצביעו לעמודים אלו. זכרו גם במקרה זה להשתמש ב Anchor Texts בצורה קונסיסטנטית וודאו כי אותן קטגוריות נמצאות במרחק קליק אחד מעמוד הבית.

מבנה קישורים פנימיים המטרגט ביטויים בעלי נפח חיפושים בינוני

5. טירגוט ביטויי מפתח בעלי נפח חיפושים נמוך באמצעות קישורים פנימיים

במקום להתמקד במעט ביטויים בעלי נפח חיפושים גבוה, יכול להיות שתעדיפו לרדוף אחר ביטויי זנב ארוך רבים (Long Tail Keywords), כאלו בעלי נפח חיפושים יחסית נמוך. במרבית המקרים, אלו שייכים לדרגה הנמוכה יותר באתר מבחינת ההיררכיה, למשל פוסטים אינדיבידואלים בבלוג או מוצרים ספציפיים בחנות דיגיטלית.

במקרה זה, על רוב הקישורים הפנימיים הקונטקסטואלים להצביע לעמודים אחרים באותה דרגה (נמוכה) של היררכיה ועל עמודים אלה להיות מקושרים כראוי באותה "שכבת עמודים".

טירגוט ביטויי מפתח בעלי נפח חיפושים נמוך באמצעות קישורים פנימיים

6. השארו טבעיים – הוסיפו קישורים פנימיים שטבעיים עבור הקורא

זוהי גם סוג של אסטרטגיה בה אינכם מתייחסים כלל למספר הקישורים הפנימיים, לטקסט העוגן של כל קישור או לשום טריק הקשור ל SEO וקידום האתר. אסטרטגיה בה אתם פשוט משתמשים בהגיון הבסיסי בכדי ליצור קישור בתוכן שעוזרים ושימושיים לגולשים באתר שלכם.

בפועל, באסטרטגיה זו עליכם פשוט לעקוב אחר הנקודות אותן הזכרתי במדריך זה בחלק מבנה קישורים פנימיים והבנת הבסיס. זוהי אגב האסטרטגיה בה אני משתמש בסאבי בלוג בצורה די טבעית וללא החלטה מודעת כלשהי אם מעניין אתכם לדעת. עם זאת, האסטרטגיה הקיימת בפועל בבלוג זה היא זו המופיעה בסעיף הקודם.

לסיכום

למבנה קישורים פנימיים שגוי ישנה השפעה שלילית על חווית המשתמש והוא מקשה על עלייה בדירוג מנועי החיפוש. אך לשמחתנו, קישורים פנימיים הם אחד מאותם גורמי קידום האתר ו SEO עליהם יש לכם השפעה מלאה, ובהרבה מקרים אין צורך בשום ידע טכני בכדי לפתור בעיות או לשפר את מבנה הקישורים הפנימי באתר שלכם בעצמכם.

נאמר שנית כי קישורים פנימיים דורשים גישה המתמקדת בגולש עצמו (user-focused approach) ומספקת ערך ומידע לגולש. לערך הקישורים הפנימיים המחולקים בין עמודי האתר שלכם חשיבות שנייה לעומת הערך שמקבל הגולש הקורא את התוכן באתר שלכם.

אז אם נסכם, בפוסט זה למדנו מהם קישורים פנימיים ומדוע חשוב שיהיה מבנה קישורים פנימיים יציב. ראינו גם מספר אסטרטגיות שנמצאות בשימוש ואתם יכולים להטמיע אלו באתר שלכם. לבטח ישנם עוד טריקים ואסטרטגיות שאינם מוצגות בפוסט ואולי אף מספר נקודות ששכחתי לציין בהקשר.

אתם מאד מוזמנים לשתף ולהוסיף אם שמתם לב כי חסר משהו ובכלל אם ישנן תגובות פידבקים והערות. כך או כך, אני מבטיח לשמור על הפוסט מעודכן ולשפר אותו עם הזמן…

רועי יוסף
רועי יוסף

מפתח אתרים ותבניות וורדפרס יעודייות על בסיס עיצוב. אוהב טיפוגרפיה, צבעים ומה שבינהם ומכוון לספק אתרים רספונסיבים עם ביצועים גבוהים, מותאמים למנועי חיפוש ובעלי קוד ולידי, סמנטי ונקי.

12 תגובות...
  • שולי 5 נובמבר 2018, 18:06

    תודה רועי!
    המידע הגיע אליי בדיוק בנקודת הזמן הנכונה, עכשיו צריכה להכין שיעורי בית

  • ירדן 13 אוגוסט 2019, 5:33

    תודה על המדריך המצויין! האם יש הגבלה על כמות הקישורים הפנימיים שמותר להוסיף בעמוד?

    • רועי יוסף 13 אוגוסט 2019, 5:37

      היי ירדן, שמח שאהבת 🙂

      זו שאלה קצת מוזרה… ככל שהקישורים הפנימיים שימושיים עבור המשתמש אין לך מה לחשוש. בעבר הייתה הגבלה ל 100 קישורים פר עמוד לפי ההנחיות של גוגל אך הם הסירו הגבלה זו.

      ישנם מאמרים בויקיפדיה גם עם 300 קישורים פנימיים ואין שום בעיה עם זה, שוב, כל עוד הם רלוונטים למשתמש.

      • ירדן 13 אוגוסט 2019, 5:40

        תודה 🙂 אני לא בטוח שמצאתי תשובה לזה בפוסט אבל האם צריך להוסיף nofollow לקישורים פנימיים כמו קישורי Login וקישורים לממשק ניהול כזה או אחר?

        • רועי יוסף 13 אוגוסט 2019, 5:42

          באופן כללי אין סיבה מיוחדת שאלו יהיו קישורי nofollow. תן מבט בפוסט שכתבתי על קישורי nofollow – די בטוח שהזכרתי את זה שם…

    • סומוד 3 דצמבר 2019, 22:07

      הדרך שאתה מסביר בה את הנושא היא פשוט נפלאה

  • טל מזרחי 31 דצמבר 2019, 7:29

    וואו רועי! מאמר שכתוב בצורה פנומנלית שהערך בו לא יסולא בפז עבורי, תודה רבה!

    • רועי יוסף 31 דצמבר 2019, 8:06

      שמח שאהבת טל 🙂

  • אייל 6 אוגוסט 2022, 20:59

    תגיד, איך אתה בוחר איפה להוסיף קישורים פנימיים ובאיזה כמות??

    • רועי יוסף 6 אוגוסט 2022, 21:03

      היי אייל,

      אני לא חושב יותר מדי האמת כשאני מוסיף קישורים פנימיים לפוסטים אחרים בבלוג. אם אני מרגיש שהתוכן בצד השני של הקישור יכול לעזור, להבהיר או להסביר לגולש טוב יותר או באופן רחב יותר על נושא מסויים – אז אני מוסיף את אותו קישור פנימי. במרבית המקרים אני גם לא חושב יותר מדי על הכמות, כל עוד התוכן רלוונטי עבור הגולש או יכול להבהיר נקודה מסויימת, אני אוסיף קישור פנימי.

תגובה חדשה

ניווט מהיר

Up!
לבלוג