Search

סאבי בלוג - מדריכים על וורדפרס ו WEB, מפתח אתרי וורדפרס עצמאי, ישראל | עמוד 5

כיצד לשתף עמוד/פוסט במצב טיוטה עם משתמשים אנונימים

לא פעם נתקלתי בסיטואציה בה רציתי לשתף פוסט או עמוד שעדיין במצב טיוטה עם אדם שאינו רשום למערכת. למשל, כשמישהו כתב פוסט אורח בבלוג ורציתי לשתף את הפוסט המצבו הסופי לפני הפרסום, או למשל כשהוספתי שפה לאתר מסויים ולפני הפרסום [...]

מודיפיקציה לשאילתות של עמודי ארכיון (Archive Queries)

עמוד הארכיון בוורדפרס מציג רשימה של פוסטים בעלי מכנה משותף, למשל את כל הפוסטים תחת תגית מסויימת, כל הפוסטים תחת קטגוריה מסויימת, מחבר מסויים, תאריך מסויים וכדומה. מה אם אתם מעוניינים למיין את הפוסטים באותו עמוד ארכיון באופן שונה או [...]

שליחת אימייל ליותר מכתובת אימייל אחת ב Contact Form 7

התוסף Contact Form 7 הוא אחד השימושיים והטובים שיצאו להוספת טפסים באתר וורדפרס. כבר כתבתי מספר פוסטים בהקשר של CF7 בעבר, אך בפוסט קצר זה נראה כיצד לאפשר שליחת טופס למספר אימיילים, כלומר למספר נמענים/כתובות במקביל. אז ישנן שתי שיטות [...]

יצירת טבלה רספונסיבית באמצעות CSS

אני בטוח כי תמצאו המון שיטות ומקורות המראים כיצד ליצור טבלה רספונסיבית, חלקן טובות וחלקן פחות. בין שיטות אלו תמצאו טבלאות מתוחכמות הבנויות באמצעות CSS Grid, ואף טבלאות מאד פשוטות, שאינן יכולות להקרא טבלאות רספונסיביות מכיוון ואלו מציגות טבלה עם [...]

הצגת פוסטים מבלוג אחר באתר שלכם באמצעות REST API

כפי שבטח שמעתם כבר, REST API מאפשר לכם לבצע אינטאקציה עם אתר הוורדפרס שלכם מבחוץ, כלומר מאפליקציית מובייל למשל או מאתר אחר. בוא נראה דוגמת קוד קצרה המתארת כיצד ניתן למשוך פוסטים מהאתר CSS Tricks באתר...

שינוי סדר הלשוניות (טאבים) בעמוד המוצר של ווקומרס

זהו פוסט קצר המסביר כיצד לשנות את סדר הלשוניות בעמוד המוצר של ווקומרס. אני מדבר על אותן שלוש הלשוניות הדיפולטיביות: "תיאור״, ״מידע נוסף״ ו״חוות דעת״. ניתן בקלות להציג למשל את לשונית ״חוות הדעת״ ראשונה על ידי שינוי פרמטר העדיפות של [...]

בדיקה האם מוצר שייך לקטגוריה או תגית מוצר מסויימת

אם ניסיתם להשתמש בפונקציה in_category בכדי לבדוק אם מוצר מסויים נמצא בקטגוריית מוצרים מסויימת, כנראה שלא הצלחתם. זוהי טעות נפוצה האמת וגם אני התבלבתי לא פעם בנושא. אז נתחיל בכך שמוצרים בווקומרס הם סוג תוכן מותאם מסוג product, וקטגוריות המוצרים [...]

מבט נרחב על אירועים (Events) בגוגל אנליטיקס

אירועים (Events) בגוגל אנליטיקס הם אינטראקציות של המשתמש עם תוכן אותם ניתן למדוד עצמאית (בנפרד) לזמן הטעינה של עמוד אינטרנטי. למשל הורדות של קבצים, לחיצה על קישורים, שליחת טפסים, וצפייה בוידאו הם כולם דוגמאות לפעולות שייתכן ותרצו לנתח כאירועים.

מספר מילים על שיעור נטישה/עזיבה (Bounce Rate) בגוגל אנליטיקס

במשפט, המונח Bounce (עזיבה) מתאר סשיין של עמוד אחד באתר שלכם. Bounce בגוגל אנליטיקס מחושב ספציפית כסשיין של משתמש שמייצר בקשה יחידה בלבד מהשרת של אנליטיקס. למשל כאשר משתמש נכמס לעמוד מסויים ויוצא ממנו בלי לייצר אף בקשה נוספת מאנליטיקס [...]

בניית מבנה קישורים מותאם באמצעות ה- Rewrite API של וורדפרס

אחד ה- API החשובים והפחות מוכרים בוורדפרס הוא ה- Rewrite API. אותו API מספק את האפשרות והפונקציונליות ליצירת מבנה קישורים מותאמים אישית. בפוסט זה נלמד כיצד להשתמש במשתני השאילתה (Query Vars) הדיפולטיביים שוורדפרס

מהם Core Web Vitals, כיצד לנטר, למדוד ולשפר מדדים אלו?

Core Web Vitals מייצגים סט של מדדים המשמשים את גוגל בכדי להעריך את חווית המשתמש (UX) של אתר מסויים ואינם קשורים לאיכות התוכן באתר. מדדים אלו הולכים להצטרף לאחרים כסט של מדדים בעלי השפעה על SEO ודירוג האתר בתוצאות החיפוש [...]