מדריכים ומאמרים בנושא: קידום אתרי וורדפרס ו SEO

מחפשים דרכים לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש? מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל, לבצע אופטימיזציה לתוכן ולהקל על מנועי חיפוש להבין ולסרוק את האתר שלכם?

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן היותר טובות בכל מה שקשור לקידום האתר בגוגל ו SEO. אך למרות שקיימות לכן אפשרויות מובנות עם המערכת, ישנן המון פעולות שבאפשרותכם לבצע על מנת להיות מדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש ועל מנת להקל על גוגל להבין את מבנה האתר שלכם.

בקטגוריה זו תמצאו לא מעט מדריכים וטיפים על קידום אתרי וורדפרס בגוגל, על אופטימיזציה לתוכן ושיפור מצבו הכללי של האתר מבחינת קידום ו SEO.

נסביר בין היתר על SEO טכני כמו גם על On-Page SEO, נדבר על גוגל אנליטיקס, פירורי לחם וגם על כיצד להשתמש בתוסף Wordpress SEO by Yoast שרובינו משתמשים בו על מנת לקדם את האתר מבחינת התוכן לטובת תוצאות חיפוש רלוונטיות למשתמש.

Google Search Console - מדריך מלא ומפורט (2020)

קונסולת החיפוש של גוגל הנקראית Google Search Console היא כלי חינמי המאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומספק אינפורמציה על בעיות באתר שעליכם לשפר. מכיוון והשימוש בקונסולת החיפוש...

הבנת הנתון ״משתמשים״ (Users) בגוגל אנליטיקס

ההבנה של כיצד גוגל אנליטיקס מתייחסת לנתון ״משתמשים״ אינה ברורה לרבים מכם סביר להניח. הנתון ״משתמשים״ או בלעז ״Users״ בגוגל אנליטיקס מציג עבורכם איפורמציה ומתאר לכמה משתמשים הייתה מעורבות באתר או באפליקציה שלכם. על מנת שגוגל אנליטיקס תוכל לקבוע…

ההשפעה של קישורי Nofollow, Sponsored ו UGC על קידום אתרים

גוגל הרעישה את עולם ה SEO ויצאה בהכרזה על שתי  תכונות חדשות לסימון קישורי nofollow ואלו יעזרו לגוגל להבין את טוב יותר את טבעם של קישורים. עם זאת, הכרזה זו גרמה לבלבול מסויים בעולם ה SEO ואצל מקדמי אתרים.…

Disavow Tool - דחייה והתנערות מקישורים באיכות נמוכה

בשנים האחרונות מתרוצצת שמועה בין מקדמי האתרים הטוענת כי אין צורך לדחות קישורים מאיכות נמוכה. אז נכון, גוגל במרבית המקרים יודעת להעריך אילו קשורים מהימנים ואילו לא, אך לטובת אותם קישורים שאינה מזהה - נכון יהיה לומר לה בעצמכם…

הפניות 301 קבועות וחשיבותן מבחינת קידום אתרים ו SEO

הפניות 301 נוטות לבלבל לפעמים וגורמות באופן קבוע לוויכוחים לגבי הדרך הנכונה להשתמש באלו אצל מקדמי אתרים ואנשי SEO.  בפוסט זה נבהיר מה זה הפניית 301, מדוע ומתי עליכם להשתמש בהפניות 301 וכיצד לבצע הפניות 301 באתר שלכם בצורה…

אין סיבה להוסיף סכמה מסוג ארגון (Organization) בכל עמוד

עד לא מזמן הייתי מטמיע סכמה (Schema) מסוג ״ארגון״ או Organization בלעז בכל עמוד ועמוד בסאבי בלוג. אך נתקלתי בפוסט לא מזמן בו John Mueller נשאל לגבי נושא זה בו בעל אתר כלשהו שאל היכן בדיוק יש להטמיע את…

טיפול במוצרים שאינם זמינים בחנות (או אזלו מהמלאי) מבחינת SEO

בלתי נמנע שבחנויות דיגיטליות ואתרי ווקומרס יהיו מוצרים שאינם רלוונטים או שאינם זמינים יותר לרכישה, בין אם בצורה זמנית או קבועה. מה עלינו לעשות עם עמודי מוצר אלו בכדי לשמור על בריאות האתר מבחינת SEO ועל מנת לשמור על…

אופטימיזציה לעמודי קטגוריה מבחינת SEO לטובת דירוג גבוה יותר

עמודי הקטגוריות בוורדפרס הם באופן גורף העמודים המוזנחים ביותר מבחינת קידום ו SEO. כאשר אתם מנווטים לעמוד קטגוריה בבלוג כלשהו, כנראה שלא תראו הרבה מעבר לרשימת פוסטים הנמצאים באותה קטגוריה. גרוע מכך, לא פעם תגלו כי כותרת הקטגוריה אותה…