המרה בגוגל אנליטיקס (היכולה להקרא גם יעד) יכולה להיות כל פעילות חשובה באתר החשובה לעסק שלכם. למשל, שליחת טופס, הרשמה לרשימת התפוצה, או אף רכישה של מוצר כלשהו. בגרסה הישנה של גוגל אנליטיקס (Universal Analytics), אותן המרות הנקראות Conversions בלעז [...]
קטגוריה: קידום אתרי וורדפרס בגוגל ו SEO
מחפשים דרכים לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש? מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל, לבצע אופטימיזציה לתוכן ולהקל על מנועי חיפוש להבין ולסרוק את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר? הגעתם למקום הנכון..
לבטח אתם יודעים שוורדפרס היא ממערכות ניהול התוכן הטובות יותר בהקשר של קידום בגוגל ו SEO. אך למרות קיומן של אפשרויות מובנות במערכת זו, קיימות גם לא מעט פעולות שניתן לבצע על מנת להיות מדורגים גבוה יותר ועל מנת להקל על גוגל ומנועי חיפוש להבין את מבנה האתר שלכם טוב יותר ובקלות רבה יותר.
בקטגוריה זו תמצאו לא מעט מדריכים וטיפים על קידום אתרי וורדפרס בגוגל, על אופטימיזציה לתוכן ובאופן כללי על שיפור מצבו הכללי של האתר מבחינת קידום ו SEO.
נסביר בין היתר על SEO טכני, על On-Page SEO המתייחס יותר לתוכן האתר, נדבר על גוגל אנליטיקס, על פירורי לחם וגם על כיצד להשתמש בתוסף Wordpress SEO by Yoast בו רבים משתמשים עבור קידום האתר מבחינת תוכן ולטובת תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר למשתמש.
במדריך זה נסקור בעיקר את סוגי הסכמות המומלצות/קיימות עבור אתרי תוכן ועבור חנויות ואתרי איקומרס. שימוש נכון בסכמה מסייע למנועי החיפוש לפרש את התוכן, מאפשר להבליט עמודים ומידע רלוונטי וחשוב בתוצאות החיפוש...
קישורים יוצאים (Outbound Links) הם הטקטיקה הכי פחות מוערכת בשיווק תוכן (Content Marketing) ובתהליך האופטימיזציה לתוכן (On-Page SEO Optimization). כל מי שמתעסק עם קידום אתרים ו SEO, לבטח יודע כי קישור מהעולם החיצון המצביע לאתר שלכם הוא סיגנל חשוב התורם לדירוג [...]
לא מזמן שאל אותי אחד הגולשים בסאבי בלוג האם עליו להפנות את כל העמודים שמחזירים שגיאה 404 לעמוד הבית. את תשובתי תמצאו בקישור מעלה, אך שאלה זו יחד עם אחרות בהן נתקלתי גרמו לי להבין כי ישנה מיסקונספציה לגבי ההתנהלות [...]
אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס, אז אתם כבר יודעים כי הכלי מציג לכם לא מעט מידע על אינטראקצית המשתמש עם האתר. אם תרצו לעשות שימוש במידע שאנליטיקס מספק לכם בכדי לעקוב טוב יותר אחר אינטראקצית הגולשים שהגיעו לאתר שלכם בעקבות [...]
האופן בו גוגל מייצרת כותרות ותיאורים (סניפטים) לעמודים הוא תהליך לגמרי אוטומטי, הלוקח בחשבון גם את תוכן העמוד וגם את הרפרנסים לעמוד זה המופיעים ברשת. המטרה של אותן כותרות וסניפטים היא לייצג ולתאר בצורה הכי טובה את תוצאת החיפוש ולהסביר [...]
שיעור נטישה, הנקרא גם שיעור עזיבה הוא מדד חשוב להבנת ביצועי השיווק הדיגיטלי שלכם. שיעור נטישה נמוך הוא חיובי, ומשמעו מעורבות גבוהה של הגולשים עם תוכן האתר, דבר המוביל לצפיות רבות יותר בעמודי האתר שלכם ומתורגם בסופו של דבר להמרות, [...]
גוגל שופינג הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר למוצרים והוא מציג תוצאות של מוצרים הקיימים בחנויות וירטואליות ברחבי הרשת. באמצעות גוגל שופינג ניתן להגיע למוצר הנכון ביותר, בזמן הקצר ביותר, וזאת באמצעות חיפוש וסינון מהיר של תוצאות החיפוש.