מדריכים ומאמרים בנושא: קידום אתרי וורדפרס ו SEO

מחפשים דרכים לשפר את נראות האתר שלכם במנועי חיפוש? מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל, לבצע אופטימיזציה לתוכן ולהקל על מנועי חיפוש להבין את האתר שלכם?

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן היותר טובות בכל מה שקשור לקידום האתר ו SEO. אך למרות שקיימות לכן אפשרויות מובנות עם המערכת, ישנן המון פעולות שבאפשרותכם לבצע על מנת להיות מדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש ועל מנת להקל על גוגל להבין את מבנה האתר שלכם.

בקטגוריה זו תמצאו לא מעט מדריכים וטיפים על קידום אתרי וורדפרס (ובכלל), על אופטימיזציה לתוכן ושיפור מצבו הכללי ל האתר מבחינת SEO.

נסביר בין היתר על SEO טכני כמו גם על On-Page SEO, נדבר על גוגל אנליטיקס, פירורי לחם וגם על כיצד להשתמש בתוסף Wordpress SEO by Yoast שרובינו משתמשים בו על מנת לקדם את האתר מבחינת התוכן לטובת תוצאות חיפוש רלוונטיות למשתמש.

אופטימיזציה לקטגוריות בוורדפרס לטובת SEO

עמודי הקטגוריות בוורדפרס הם באופן גורף העמודים המוזנחים ביותר מבחינת קידום ו SEO. כאשר אתם מנווטים לעמוד קטגוריה בבלוג כלשהו, כנראה שלא תראו הרבה מעבר לרשימת פוסטים הנמצאים באותה קטגוריה. גרוע מכך, לא פעם תגלו כי כותרת הקטגוריה אותה…

מחפשים איש SEO טכני? שירות SEO טכני לאתרים

אם הגעתם עד כאן, כנראה ואתם כבר יודעים כי באתר שלכם ישנן בעיות טכניות הקשורות לקידום האתר בגוגל. בכנות, זהו הפוסט הראשון שאני כותב הנועד לגרום לכם לבחור בי כאדם שייתן את חוות דעתו המקצועית על מצב האתר ברמה…

האופן בו גוגל ומנועי חיפוש מתייחסים לכתובות URL

מנועי חיפוש זקוקים לכתובת אתר ייחודית לכל עמוד בכדי לאפשר סריקה ויצירת אינדקס ובכדי להפנות את המשתמשים לעמוד זה. בואו נסביר מעט על המבנה של כתובת URL ונתאר כיצד מנועי חיפוש מתייחסים לכתובות אלו. ניתן לומר כי באופן כללי כתובת…

קידום בגוגל - SEO טכני (Technical SEO) - חלק א׳

זהו החלק הראשון במדריך קידום אתרים בגוגל ומדבר על SEO טכני (Technical SEO). זהו חלק הכרחי וחשוב לביצוע לפני שאתם מגיעים לשלב של אופטימיזציה לתוכן ו On-Page SEO המתוארים בחלק ב׳ של המדריך. אז אתם מעוניינים לקדם אתר וורדפרס…

האתר לא מופיע בגוגל? הגורמים והפתרונות

האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? הנה כיצד לתקן זאת… בפוסט זה נסביר כיצד לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ונראה מהן הסיבות היכולות למנוע ממנו להופיע בתוצאות חיפוש אלו. זהו פוסט קצר וקולע אז…

מה זה תקציב זחילה (Crawl Budget) בהקשר של SEO

תקציב זחילה או בשמו הלועזי Crawl Budget הוא מספר העמודים אותם הבוט של גוגל סורק ומאנדקס באתר שלכם בזמן נתון מסויים. אך מדוע תקציב זחילה זה חשוב עבור קידום האתר שלכם בגוגל? אם נאמר בקצרה - אז במידה וגוגל…

מהן כתובות קנוניות (Canonical) וכיצד להשתמש בהן?

אם יש לכם עמוד כלשהו באתר הנגיש על ידי מספר כתובות URL, או ברשותכם עמודים שונים עם תוכן זהה - למשל עמוד לו גירסת מובייל וגירסת דסקטופ, גוגל יראו אלו כגירסאות משוכפלות של אותו עמוד. הם יבחרו כתובת אחת…

כיצד להשתמש בתגיות rel=next & rel=prev בסדרת עמודים?

האלמנטים rel="next" ו rel="prev" הם  HTML Link Elements שנועדו בכדי לציין יחסים בין כתובות URL בסדרה או סט של עמודים. ברמת אתרי אינטרנט, סדרה ממוספרת של תוכן כלשהו יכולה להתבטא במספר צורות. היא יכולה להיות מאמר ארוך המחולק למספר…